.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دقایقی پیش ؛
احمدی نژاد هم ثبت نام کرد !
شمال نیوز : دقایقی پیش محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های دهم و نهم که برای همراهی حمید بقایی جهت ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز در این انتخابات ثبت‌نام کرد.....

شمال نیوز : محمود احمدی نژاد که برای همراهی حمید بقایی به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد.

دقایقی پیش محمود احمدی نژاد، رئیس دولت‌های دهم و نهم که برای همراهی حمید بقایی جهت ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز در این انتخابات ثبت‌نام کرد.

 

احمدی‎نژاد هم ثبت‌نام کرد

 

گفتنی است سال گذشته رهبر معظم انقلاب، محمود احمدی نژاد را از حضور در انتخابات نهی کردند و احمدی نژاد نیز 6 مهر 95، طی نامه ای به رهبر انقلاب تصریح کرد که منویات ایشان را اجرا خواهد کرد.

متن نامه احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در مهر سال گذشته به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی سلام علیکم   همان گونه که مستحضر هستید در دیدار مورخ نهم شهریورماه سال جاری ، اینجانب برنامه های تبیین انقلاب در سراسر کشور را تشریح نمودم، پس از آن حضرت عالی توصیه فرمودید که در این دوره مصلحت نیست بنده در انتخابات شرکت نمایم و اینجانب نیز تبعیت خود را اعلام نمودم.   ضمن تشکر از بیانات مهم حضرت عالی در جلسه درس خارج فقه مورخ پنجم مهرماه جاری، به استحضار می رسانم که در عمل به منویات رهبر بزرگوار انقلاب، برنامه ای برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی سال آینده ندارم.   به لطف خداوند متعال و با افتخار همواره به عنوان سرباز کوچک انقلاب و خادم مردم باقی خواهم ماند.   از خداوند منان برای حضرت عالی سلامتی و موفقیت بیشتر و برای ملت بزرگوار ایران عزت و سربلندی روزافزون ، در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عج) مسالت دارم.

محمود احمدی نژاد

احمدی نژاد ثبت نام کرد!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

تلوس 23 فروردين 1396
مگر رهبر معظم انقلاب ایشان را ار ثبت نام ریاست جمهوری منع نکردند پس محمود احمدی نژاد چطور به خودش اجازه داده با فرمایشات رهبری مخالفت کند و در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند؟
علی 23 فروردين 1396
آمدی جانم به قربانت بیا
نا شناس 22 فروردين 1396
اومدنش هدف دار بودش ...اگه یموقع بقایی رو رد کنند خودش باشه...مشالله...ملت نیازت دارن
نا شناس 22 فروردين 1396
این هم نمونه ای از ولایت پذیری احمدی نژاد است مثل خانه نشینی 11 روزه در زمان ریاست جمهوری
امید 22 فروردين 1396
خدا آخر عاقبت همه ما را ختم به خیر نماید
نا شناس 23 فروردين 1396
حتما امده که دلار بکن8 هزارتومن مردم هم به اقا رای میدن
فرزانه 23 فروردين 1396
دسته گل محمدی خوش آمدی خوش امدی
یاسین 24 فروردين 1396
خدا عاقبت ما را ختم به خیر پرداند. این فرد سر جنپ با رهبری را دارد
123 24 فروردين 1396
عجله نکنید.
چند روز صبر کنید.مقام معظم رهبری حتما در این خصوص اعلام نظر می نمایند. شرایط منطقه و کشور تغییرات اساسی داشته است. این صحبت رهبری مربوط به قبل از این تغییرات بوده است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.